پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:34 - 1400/04/17

گرما در اهواز و کاهش‌ دما در برخی نقاط نیمه شمالی/گردوخاک و باد شدید در چندین استان‌

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: تا روز شنبه ۱۹ تیر در سواحل خزر و برخی نقاط نظیر ارتفاعات البرز مرکزی، اردبیل، شمال خراسان رضوی و شمال آذربایجان شرقی در برخی ساعات رگبار و رعد و برق، باد شدید و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

محمد اصغری در گفت‌وگو با فارس، درباره آخرین وضعیت جوی شهرهای کشور اظهار کرد: تا روز شنبه 19 تیر در برخی نقاط استان‌های ایلام، خوزستان، بوشهر، تهران، البرز، قزوین و سمنان وزش باد شدید گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین تا روز شنبه 19 تیر در سواحل خزر، اردبیل، ارتفاعات خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات البرز مرکزی و شمال استان‌های آذربایجان شرقی و غربی در برخی ساعات رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و کاهش نسبی دما را داریم و در این مدت دریای خزر مواج است. 

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: در سه روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان بارش پراکنده و رعد و برق در ساعات بعدازظهر پیش‌بینی می‌شود. 

اصغری افزود: در پنج روز آینده در شرق کشور به ویژه شمال سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی وزش باد شدید و گرد و خاک خواهیم داشت. 

وی درباره وضعیت جوی تهران گفت: آسمان پایتخت روز آینده صاف گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 39 و 22 درجه خواهد بود. 

معاون پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: روز آینده اهواز با بیشینه دمای 50 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهر‌کرد با کمینه دمای 13 درجه بالای صفر و اردبیل با کمینه دمای 12 درجه بالای صفر خنک‌ترین مراکز استان خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین